Thursday, December 25, 2008

Ini Lah Kehidupan ku Yang serba Tak Kena.




its me azizie a.k.a BabyBashBoyz

Okeyh,atas ni lah aku.Sengal kn?aku pn tak tau la nk ckp ape.sbb tu mmg aku.1st of all,name aku azizie bin abu bakar.kekwn aku pggl zie,ziezie,jie.Aku berasal dr KL.Tp skang aku tggl dkt Kedah! espie mari.Umur aku simple je LAPAN BELAS TAHUN.Aku suka ckp direct.mls nk tapis2.sory kalo kekwn aku yg terasa tu.da tu aku.terime jelah.Skang aku menetap di Ipoh.Cuz aku study kt situ.Owh Kolej Poly-TECH MARA.wahaha.Kelakar btl lagu kolej aku nih.



Da Gurlfren - Atikah Hamzah a.k.a RaksasaWILKY

Okeyh,korang mesti pelik nape pic pompuan ade dlm blog aku.hmm..ni lah gf aku.bkn nk promote.tp ikot suka aku lah.ni aku pnye blog! rajen jgk korang bace smpai kt area nih..hahha! okeyh,aku pn tak phm camne aku leh jd bf dia.mgkn aku ni bertuah kot.hehe.mmg pown! ramai jgklah nk kn bdk nih.tp aku jgk yg di pilih..hmm dia ni suka sgt mkn.kalah aku.adoyai..dia jgk jenis hepy go lucky.sbb tu aku suka kt dia.understanding mmg tahap terbaik lah! thx syg! aku tamo cite pepanjang psl ni.kalo nk tau sgt.datang cari aku jelah.hehe.

Da Besfren - Aida

Okeyh,bdk ni bkn awek aku yg no2.tp besfren aku.ramai ckp aku skandal dia tp ntah lah.bagi aku dia la besfren aku yg selamber kot.hahha! nama dia aida.fanatik sgt dkt remy ishak ngn Nas-t a.k.a ABU.adoyai..dia ni jgk nak sgt kurus.pdhl aku tgk okeyh jek.sape2 yg ada tips leh cpt kurus.bgtau aku k.hohoh.. to aida-gud luck for STPM!


Owh KPTM


Kehidupan baru ku bermula 10/12/08.haha! Kolej Poly-Tech Mara Ipoh! Mmg best ar blaja sni.. Dkt2 ngn mall.Keje melepak jek.Adoyai..Bengong jgk jd nye.dah la klass byk gap.Asrama tu jgn cite ar.mmg best.lantak la korang nk watpe kt situ.aslkn jgn kantoi sudah.Ramai jgk kwn aku dpt.yg pelik bin hairan nye.Mintak berkenalan nk jdkn member tp pikir nk tackle jd gf? wtf?? dont wory aku takde niat nk pasang2 awek kt sini.yg sorg pn ssh nk lepas.ni nk tambah2.ish3..hepi dowh ddk sni.ramai kwn aku dpt.. to be continue..















































2 comments:

  1. darl cte lah lg.hehe
    i love u darling :)

    ReplyDelete
  2. hi come and have a look at my pretty Tie Rack scarves and ties
    i post them directly from the UK :)

    http://shawlycious.blogspot.com

    XOXO,
    nurul

    ReplyDelete